almost there ..

almost there ..

Vaknade ganska sent idag !! Gick upp & käkade frukost , kollade tecknad film .. as always :p
Sen stack vi ut i skogen med hundarna :) Så mysigt ! Var ute i nästan två timmar , idag med !
Fast hundarna var kraaaftigt mycket vildare idag .. lite små drygt ett tag !! Holly - Dolly ,
ville inte alls som jag ville , och Jacko sprang på alla håll :p Men det var skoj ändå ..
Fick oss ett par asgarv ;) Sen hem & göra oss i ordning , sticka hem till mamms & äta middag
med Mormor & morfar , mycket trevligt faktiskt :) Sen hem igen , titta på tv en stund ..
Sen kom Sisi's godisbegär . Jaha , in till byn och handla ;p haha , hör till vanligheten ^^
Nu är jag jättetrött , och min söta bror har fått för sig att han ska komma hit och titta på film .
NU ! Gash , jag skulle kunna stå upp & sova ..  Jisses asså !!
Sov gott (K)


tjahej



/ blondie



Sisi , du är allt & lite till . Tack för att du finns , du är ovärdelig .
Jag älskar dig <3


















































Du är så jävla patetisk ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0