efterspel

efterspel


Old enough to know better ,
but still young enough to don't give a fuck ..



Muahaha !! Aja , satt och lirade Monopol i 9 timmar för att vi skulle får se Meteor regnet i morse :p
Haha , så sjukt kul vi hade .. Jag & mamma ääägde ju sönder !! Jag satt med över 100 tusen
och 8 Hotel ^^ haha ! Blev mycket skratt , och mycket kaffe ;) Sen väl klockan sex i morse ,
så hände det inte så mycket med det där Meteor regnet ! Vi såg typ 4 eller något sånt .. LÖNT ? :p
Haha !! Nåja , det var iallafall riktigt ball . Har en känsla av att det blir Monopol ikväll igen ;) tss .
Nu ska jag tvätta min piercing , sen äta :)


tjahej



/ blondie



















Du , bara du ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0