höstfest & fylla

höstfest & fylla


Började med att Spättan , Malin & Linus kom hit igår , så stack vi Storstan och käkade .
Sen drog vi hem till mig & Sisi , och festade . Sjukt skoj hade vi .. Och massa skum musik :p
Sen vid elva ringde vi Taxi , så drog vi till Höstfesten !!  Haha , fruktansvärt sinnes ..
Gratis inträde & grejer . Man är väl bäst ? ;) Haha , väl inne .. så bara sheeejkar vi loss .
Så jävla skoj !!  Men efter att ha ätit en halv , halv pizza , sovit nästan inga timmar alls ,
och en massa ren sprit i kroppen , pallade man inte hur länge som helst :p Helt sjukt !!
Var verkligen heeeeelt väck :p Alla var typ likadana !  Så vi drog hem , och skulle festa
vidare .. men det blev inte så ! Patrik kom hit , så satt vi och snackade massa skit ..
Och fyllan vägrade ge med sig .. den blev bara värre kändes det som ;D Dock riktigt ball ..
Somnade som en steeen sen , och har sovit halva dagen ;) helt okej , endå !!
Idag har jag verkligen inte gått i många knop . Brottas med den jävligaste bakfyllan asså ..
Självförvållat ? OHYES .. menmen , hade ball som fan , så jag klagar inte ;)
Nu ska vi mysa till en film & fortsätta klaga på hur dåligt vi mår ^^  hrm ..

Tjahej


/ blondie



Köpte min jacka igår .. ååh , den är sååå fin !
En ljusblå Canada Goose ! Love it :)













Sisi , du är allt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0