it's just skills

it's just skills

Jaha , det blev fest iallafall igår :) Mycket trevligt faktiskt ! Kom dit vid ett 01.00 .. festen dog ,
ca 40 minuter senare ;p hahaha .. sjukaste ! Sen skulle vi på efterfest , och den varade nog fan inte
mycket längre ! Så det var bara att åka hem och sova .. fast det var inteee helt fel det heller ;) hihi .
Men det blev en stadig fylla , och massa trevligt folk :)  Var fortfarande full i morse när jag vaknade .. kaaanon !  Det kallar jag en helkväll ;) maha .. nu måste jag äta & duscha , sen blir det äckligt
mycket chill .. Mina mjukisbyxor & avslagen iskall cola kommer att rädda min dag !
Bakfylla borde vara förbjudet .. ish !


tjahej


/ blondie












Du är verkligen den finaste i världen .. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0