no words

no words


 Är riktigt seg nu ! Har bowlat ikväll :) Jag och Sisi . Sjukt ball :p Länge sen jag bowlade ..
Men jag fick såååå mycket spö ! Haha ! Sisi har tävlat i bowling i över 10 år , så jag hade
inte en chans :p  När allting var slut hade jag typ 300 poäng , och hon hade 600 ^^ haha ..
TOOOTAL utklassning !! Men ändå riktigt kul :p Mest knäckande var ändå att jag hade
storlek 36 i dom jävla skorna , och jag hade lätt kunnat ha 35 ! Haha , såg sjukt ut ..
menmen , sen åkte vi hem & lagade mat .  Nu har jag precis duschat och sånt ..
ska lägga mig strax , upp tidigt imorgon .. Gash !
Sleep tight (K)


tjahej



/ blondie




Mamms , tack för allt . Du är så jävla bäst ! <3


















































Åh , låt mig bara bli av med denna jävla känslan nu .. Jag vill inte mer !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0