piercinghooes

Åkte till ungdoms.m i morse , Sisi skulle sätta in en P - stav !! Gick som en dans :)
Jag var mer nervös än henne , haha ! Sen åkte vi till Trelleborg , och piercade oss ^^
haha , så fruktansvärt sjuka ! Men det var rätt ball . men smärtan var den sjukaste jag
nånsin har varit med om .. Helt allvarligt !! Var inte långt ifrån att svimma , så jävla sinnes !
men nu är det gjort , och det gör ont som fan ;p  Duschade innan , fick shampoo i piercingen ..
GASH !! Smärta till tusen .. nåja , sen träffade vi Fredrik , tittade på hans tatuering . Mycket fin :)
Sen åkte vi hem och tittade på idol .. Vilken dag , va ? :p haha .. tss
nu ska jag se film med brushan & sisi :)


tjahej




/ blondie






du , bara du .....


Kommentarer
Qaroliné - Skriver:

Varför piercar man sig där(?) En kompis till mig piercade nacken tycker de var nog skumt, dock har han gjort sådär som du nu gjort också men dem trilla av efter ett tag.

Kommentar skickad: 2006-11-17 Klockan: 23:24:54
Anonym - Skriver:

varför man piercar sig där ?
Jadu , varför piercar man sig i tungan ?
Läppen ? Örornen ? Näsan ? Bröstvårtan ?
ye , you name it ! Same shit ..

Kommentar skickad: 2006-11-19 Klockan: 20:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0