rock it haaard

rock it haaard


Jag är stentrött .. mina ögon strejkar :p Har varit på Arbetsförmedlingen idag , sen efter det
ungdoms.m.. skönt att får det gjort ! Sen stack vi & handlade och lite annat ! Hann med mycket :p
Och det var en jävla tant som förföjlde oss överallt .. shit , vilket freak ! Skrek varje gång hon såg oss :p
HAHA ! Sen var vi och kollade på nya bågar till våra brillor ! Jag vill verkligen ha nya ..
Fast jag trivs ändå sjukt bra med dom jag har nu . Meeen dom jag tittade på idag knäckte .
Jag ska ha Peak Performance igen , bra kvalité !! menmen .. 4000:- är inget jag har i fickan
just nu :p Puh , kostar att ligga på topp ;) tss ! nu ska jag äta lite senl blir det film med mitt duntäcke !
take care , fuckers !  (K)


tjahej



/ blondie




Holly Dolly - Holly Dolly Song ... feeetaste ! Partylåten nr 1 ;) 




















































oh boy , you are stuck in my head . For real !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0