rock on , baby

rock on , baby

Det blev en hemmakväll idag med ! Jobbigt nog .. skulle verkligen behöva festa !
Festa utan problem , skrik & bråk . Det hade inte gjort ont asså .. Men det blev skrik & bråk ,
...  t.om slag , och ingen fest . Mina nerver :p haha , jag pallar inte mer .. men jag tror vi har
löst det nu ! Eller jag hoppas det iallafall .. Jobbigt när det blir så här . men men , alla har vi
våra ' bad days ' .. och idag var vi två om saken ;) HAHA ! Sjukatse ..  Nu håller vi på & göra mat .
Jensens favoritsås , säger jag bara !! Maah , knäckande .. hihi !

Nu ska jag återgå till mitt sorliga liv .. have fun tonight -_-



Tjahej






Sisi , förlåååt .. <3





/ blondie





























känslan sitter fortfarande .. ska det aldrig gå över :(

i miss you sooo much .. so much that it hurts !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0