som ett slag ...

som ett slag ...


Jag vill klippa mig ! .. och sen vill jag färga mitt underhår svart .. eller kankse brunt ?
och sen vill jag färga ögonfransarna svarta . Fattar ni så fräscht det är ? haha tss ..
Och sen ska  vi pierca oss i veckan med :) För vi har ju ingaaaa piercingar nu ?
Nejdå !  Jävla nåldynor =/  maaaha . Fast denna piercingen kommer att knäcka ..
Så jävla fett :D Längtar tills staven bara sitter på plats , och jag kan börjar visa
den för alla ;) hihi !! Ni kommer tycka att vi är såååå jävla coola ^^  HAHA !!
Nåja , mamma var precis här . Hon hade handlat lite till oss :) Så snällt .
Så när jag öppnar påsen , så ser jag att där ligger en film .. så tar jag upp den ,
SÅ HAR HON KÖPT LILLA SJÖJUNGFRUN till mig ! på DVD ... åh , lyckorus !
Så jävla underbart av henne .  Hihi , jag vet att jag är töntig . Men jag verkligen
äääääälskaaaar Lilla Sjöjungfrun ! Har gjort ända sen jag var liten skit . Hihi !
Har tjatat i flera år om att jag vill ha den på DvD !! För min andra film , en videoifilm
är så söndertittad nu så den funkar inte mer :p haha !! I'm such a geek ..
nu ska vi laga mat :)
take care (K)


Älskar dig , mamma <3

tjahej




/ blondie







































Sluta göra så här mot mig .. det gör ont nog redan !


































































Sisi , du är ALLT <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0