sympati

sympati'


Orkar inte !! Jag behöver inte er jävla sympati .. jag kan klara detta själv !
Världen har inte gått under !  Jag kan erkänna att det är grymt jobbigt just nu ,
men det blir fan inte bättre av att alla ska lägga sig i och " försöka hjälpa mig " ..
SNÄLLA ! Ni kan inte göra något .. är det svårt att förstå det ? jag är inte död ..
och jag kommer inte att dö heller . Det är bara svårt just nu ! Jag tycker verkligen
att det är gulligt av er att ni bryr er så som ni gör .. men det blir för mycket !
Som sagt .. jag klarar detta själv !! Och det kommer bättre tider .




Trodde inte att man kunde känna så här för någon ..
Jag visste själv inte hur mycket jag tyckte om dig ! Men nu vet jag ..




Känslor är en jobbig grej .. så jag ska nog sluta känna !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0