cryin' babys

image192

- DalbyFuckingStenbrott


Helgen har varit grym ! Och vi har inte festat ett piss . Ingenting alls !
Inte ens en ända öl ;p I fredags skulle vi egentligen till Vellinge
och festa lite . Men allt klydda hela dagen , och allting blev piss .
As usual ! Så vi stack till Stenbrottet & hade picknick (: Skitmysigt !
Sen i lördags morse stack jag & sisi till byn , och där var värsta marknaden .
Haha , eller ja en barnkarusell & 15 / 20 stånd . HAHA , välkommen till sjöbo !
Vi käkade vars en halv munk där och gick en runda .
Sen kom det fram någon snubbe utklädd till Crazy Frog ,
och var allmänt creepy . Så jag bangade , och gick därfrån .
Pallar inte sånt asså , haha ! Sjukt läskig människa ..
Sen stack vi och handlade lite , drog till Dalby & mötte upp
Kim Jerry Danne & Johan , sen grillade vi och snackade skit .
skitmysigt , men skitkallt - haha ! Skadat som jag frös .
Och nu är jag helt galet trött .. så sleep tight fuckers !



tjahej


/ blondie





det finns känslor , som aldrig tar slut

Kommentarer
Evelyn - Skriver:

Skulle inte vara så tokigt att sitta där på picknick :)

Kommentar skickad: 2007-04-02 Klockan: 01:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0