drugs don't work

image235


-  now the drugs don't work ..


Då var man 19 ! Känns ändå helt okej .. Jag hade den bästa födelsedagen nånsin !
Är skitnöjd . Mår verkligen kasst idag ,  helt som man förtjänar antar jag ;p
Haha ! Skulle egentligen dra till malmö inatt , men bussarna klyddade som fan ..
Så vi kom aldrig dit ! Så jag Erik & André åkte hem till mig och sov , hehe ..
Satt och disskuterade vem som skulle slå på en film i typ , 40 minuter ! HAHA . Skadade !
Men det blev ingen film trots allt ;p Ingen pallade resa sig och slå igång en ! illa ...
Och idag är det 20 års fest som gäller (:  Helt okej . Blir dock inget krök för mig , men ändå ;p
Linda kommer , så det kan vara värt det iallafall !  Nu ska jag duscha , sen titta på film .
take care shitheads ..

/ viva la fucking albrecht


Ziri , jag kommer sakna dig SÅ mycket i veckan <3








Dina ord var så övertygande .. fan vad söt du är (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0