fix you

image237


- i can se clouds on the horizon


Söndag ! Jävligt segt ändå .. Jag var ledig torsdag & fredag med , så det har varit
en lång helg ! Har gjort en massa (: Igår var det 20 års fest för Jimmy .. Skitkul var det ;p
Blev dock inget krökande för mig . Mådde riktigt skit igår ! Så jag chillade totalt .
Men det var faktiskt också rätt skönt .. Var hemma vid ett inatt , somnade direkt !
Hehe . Ikväll blir det film & godis . Ny jobb vecka imorgon , usch .. Jag har varit ledig för länge ;p
nje , det ska nog gå bra ! Siri åker till Gotland idag .. Blä ! Kommer sakna henne massa massa massa ..
Hon är hemma på torsdag igen (: hihi ! Jag hoppas att hon kommer fram bara o_0
HAHA . För att sätta Siri på bussar , tåg , båtar & fler bussar .. det kan bara sluta illa asså ;p
Hon har lovat att ringa när hon är framme , så det känns ju lite tryggt iallafall - haha !
Fy fan vad sliten jag är .. Skulle lätt palla sova mig igenom denna dagen ! Men nej ...
Nu ska jag duscha , sen sticka & handla cigg . take care shitheads !


/ viva la fucking albrecht



Siri Dahl , du är stjärnan i mitt liv och jag älskar dig enormt ..








i morse jag vaknade i undantagstillstånd
kunde inte känna igen ansiktena runt om
de va alla klädda i våldets uniform


Kommentarer
Siri - Skriver:

Fan va ball att du skrev så :P Jag kom fan fram o hem igen .. Va så stolt över mig själv för de kunde gå riktigt illa .. Älskar dig också min solstråle :D Du i mitt hjärta , always <3 / Din egen Siri

Kommentar skickad: 2007-05-11 Klockan: 00:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0