friday 13

image220


- fredagen den 13;e är över . tack gode gud ?

sinnesjuk dag .. verkligen !   Allting började kanon , och hela dagen på jobbet var great !
Slutade en halvtimme tidigare , det var fredag & asfint väder (:  Fast när jag lämnade jobb
gick alltng bara fel .. haha , satt och väntade på min ride hem i över en timme !
Väl hemma , var jag sjukt irriterad ..  käkade lite & så , sen gick jag mamma & sisi
ut och rökte .. så ligger min fotboll på gräsmattan ! Och jag kan inte gå förbi en boll
utan att sparka på den ... och även så denna gången , så jag suuuulade iväg bolljäveln
allt vad jag pallade ! Och träffade mammas stooora lampa =/ ( bilden ovanför ) .
Mitt på den där klaskupan !  haha , så jävla galet . Det blev inte mycket kvar av den :p
Vilket bollsinne man ligger inne med va ? (;  well , sen stack jag sisi & robin ut och körde lite ..
Jag & Sisi körde Robins Jeep offroad uppe i Oran , haha .. sjuuukaste !  Som vi garva .
Imorgon är en great dag (: det gillar vi . Nu måste jag sova .. mina ögon strejkar !
godnatt , fuckheads ..


/ blondie




" vilket jäääävla stolpskott " ... hahaha ;p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0