happy fucking birthday

image226


- jag blir 19 imorgon .. woooho !


Blev ledig idag med . Ganska skönt faktiskt (: Hade en klockren dag på jobb igår ..
6 partier på ungefär 4 timmar .. FUCK YEAH ! Blev ca 1600 kr + där (;
Haha , vem klagar ? Pengar gör aldrig ont .. Speciellt inte nu ! hehe .
Imorgon fyller jag år .. så det ska festas :D Vi ska fira Ziri med , för hon fyller år på tisdag ..
men hon är ju på Gotland då :( Så vi får fira det imorgon :D hihi ! Kröööööka ..
Sen blir det kankse Danmark på lördag ... det skulle inte vara helt fel iallafall !
Vi får väl se . Jag ser fram emot denna helgen (: Den kommer nog bli ganska bra !
well , ikväll ska jag passa Jacko- fucker :) hihi . Vi ska mysa och titta på lite Bam ..
Nu ska jag hoppa in i duschen . take care , shitheads .


/ viva la fucking albrecht



20 april 1988
25 april 1987

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0