krokodil & pingvin


image212


-  karatefylla



Vaknade i morse , och mådde piss . Allting kändes kasst ! Och det regnade ute ..
Så jag vände mig om , och låg och slöa en bra stund .. kändes mindre givande att
gå ur sängen ! Men efter mycket gnäll för mig själv , så gick jag upp .
Och dirket började folk att ringa & terra mig på msn .. " eeh , det är Etage ikväll och du SKA med "
Jaha ja . Ringde Sisi och hon var ju inte svår ;) Så yeees  , Etage blir det ikväll !
Fuck yeah !  Jag & sisi har inte varit ute tillsammans på länge nu . Petri var nog sist ..
Och det är länge sen som fan . Så det ska bli grymt kul :)  Ingen festar som vi .
Och kvällens outfit är svarta stövlar , svart kjol & en ljus rosa figursydd skjorta (: kanon !
Kjol och stövlar kändes heeelt rätt idag ! hehe . NU ska jag gå och fixa i mig lite mat ..
sen hem till Sisi och förfesta .  have fun tonight allihop .


kiss ass


/ blondie





Du & Jag , Krokodil <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0