never forget me

image253


- my life be like oooh aaaaah ...


Torsdag ! Riktigt skönt .. helg imorgon , plus kort arbetsdag (:  Det kan inte bli bättre !
Jo , det kan det faktiskt .. Siri kommer hem imorgon ! Som jag längtar .
En hela vecka utan henne , känns som ett helt år  !  Men imorgon imorgon imorgon ..
hihi ! Ikväll blir det fett lugnt . Ska dampa lite på studsmattan med mina sär-grannar !
Måste först duscha & plocka undan på mitt rum .. för det är intääääää nice just nu ! hah o_0
Jag ser fram emot helgen . Den kommer bli bra ! Sen på valborg ska jag till Vellinge och
festa med mina Oldies (: Ska bli riktigt kul att få träffa er allihop igen ! ... festafestafesta ! maha -_-
nej , om man skulle ta tag i sitt liv kankse ?  ... fuck yeah !
take care , fittungar .

/ viva la fucking A





Raje'  and Akon feat  Layzie Bone - never forget .


tanka , den är feeeeeeeeeeet !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0