only fools

image198


- jag vill ha sommarkvällar !



Torsdag ! Har jobbat idag , bara halv dag eftersom att det är skärtorsdag (:
Skönt ! Så jag slutade tolv .. just great ! Och efter jobb stack jag in på Skivlagret
& handlade Nationalteaterns nya album (: Och nu är jag ledig tills på tisdag =D
woho ! Ska bli grymt skönt :) Ska försöka hinna med så mycket som möjligt .
Har en känsla av att det inte kommer bli så , haha .. but i'll try :)
Har precis käkat middag , så nu tänkte jag städa på mitt rum .
Har halva garderoben i sängen , hah ! Får se vad som händer ikväll ..
take care fuckheads .


tjahej


/ blondie




life is just great !

Kommentarer
Julia - Skriver:

Svara på veckans fråga: Vilken är din blomma i vår?
^^

ha det! Glad påsk!

Kommentar skickad: 2007-04-05 Klockan: 13:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0