outstanding

image196


- klipp & klistar kväll hos Sisi , haha !

image197


- och resultatet (;




Åh , jag är helt slut .. Men det har varit en helt okej dag iallafall !
Sisi kom hem till mig efter jobb idag , så stack vi till byn och handlade
Dumle glass , haha . Den är snuskigt god ! Lätt sommaren glass (:
Sen stack vi hem till Sisi , satt och snackade skit en stund ..
sen kom vi på att hennes badrum var rätt tråkigt .. och det var det verkligen !
Det är helt vitkaklat överallt . Allting är vitt ! Så vi bestämde oss för att göra om det =D
Haha , så vi klippte ut ca 300 cirklar i rött , ornaget & rosa papper , och satte upp i hela badrummet !
det blev grymt (: riktigt coolt . Hennes duschdraperi , papperskorg , tvålkopp & tandborstmugg
är prickigt i dom färgerna , då det blev sjuukt fräckt :D Imorgon ska vi bomba hennes
blåa kök med vita prickar ! Haha o_0 vi har en oförklalig kärlek till prickar !
allt ska vara prickit (: hihi . well , lyckad kväll iallafall . Det ska vara vi till det (:
Imorgon ska jag på arbetsintervju . Jag rätt nervös nu (: men det fixar sig .
Ska borsta tänderna nu . Godnatt , fuckheads .


tjahej


/ blondie




i´ve found my soulmate

Kommentarer
samantha - Skriver:

va fiiiiiiint klistrade ni på papper eller hur gjorde ni?

Kommentar skickad: 2007-04-10 Klockan: 23:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0