over the clouds

image193


- this is what i call , a perfect day !


Jao , det kan man säga ! Vädret är på topp , jag har mina hawaiishorts på mig ,
jag var i byn innan , i linne shorts & flipflop (: fucking great ! Älskar våren .
Men det hade inte skadat om det blev lite varmare på kvällarna , haha !
well , jag ringde nyss på det där jobbet jag sökte . Jag var grymt nervös .
Men det gick skitbra , och hon jag pratade med var riktigt positv så
det gjorde det hela mycket lättare :p Iallafall , så ska jag dit på Onsdag
klockan ett , för intervju & genomgång och så :D aaah , hihi !
Ska bli rätt spännande faktiskt ! Nu ska jag gå & duscha och
lite så . Leka med Sisi senare (:   take care fuckers .


tjahej



/ blondie




life can't get better

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0