petri fucking pub

image214


- årets sjukaste kväll igår !


Fy fan vad dåligt jag mår .. sinnesjukt !  aja , det skulle ju då bli Etage igår .
Vi var helt taggade på det ! Sen när vi kommer fram så är det kö typ längs
heeela Gågatan , och det pissregna ! Så det kändes inte så jävla givande
att ställa sig där .. Och det var redan grymt mycket folk där inne , så
vi hade nog aldrig blivit insläppta ! Palla att folk är på Etage en söndag ? haha o_0
Så vi bestämde oss helt enkelt för att inta Petri Fucking Pub !
Baaad memories på det jävla stället asså , haha . Sist blev ju inte så lyckat där ;p
Men vi stack dit iallafall , och mötte David & Jonathan .. sen började Tequila shotsen trilla in , haha !
Blev galet för mycket asså ! Sen kom Jonas och hämtade oss på centralen ..
När vet jag inte , för jag har ingen tidsupfattning från kvällen , haha ! Men jag tror vi
var hemma vid halv sex !?  Jag var helbränd ;p haha , sjuuuukaste nånsin !
Vaknade klockan 10 i morse , och var fortfarande lika full ! Det kallar jag en helkväll asså (;
well , idag blir det as mycket chill .. Viva La Bam maraton @ Sisi's place med lite gott !
Nu ska jag duscha och borsta tänderna ( igen ) Jag luktar fortfarande fylle ;p
HAHA . klockrent !  Take care , fuckheads

kiss ass


/ blondie





- Sassa & Pepe <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0