sandie & pepe

image225


- det är vi mot  världen , mot alla , mot allt !


Ännu en måndag är avklarad .. det tråkiga är bara att det kommer nya hela tiden ;p Dom tar
liksom aldrig slut ! Jag hatar måndagar , väldigt mycket .. det är efter helgen , & man är seg
som aldrig förr . Och när klockan ringer 06.45 på morgonen känns det aldrig bättre !
men men , welcome to reallity typ =/  suuucks ! nåja , jobbat & stått i hela dagen .
Sen mötte jag Sändy på bussen hem (:  sen har vi lekt hos mig hela kvällen !
Chillat maximalt och bara glidit .. som vanligt ;p hähä ! Har precis duschat ,
sitter i mina mysbyxor och mina dunskor nu .. funderar seriöst på att gå & lägga mig !
Fast nej , lite kaffe först hade inte gjort ont .. och by thw way , i Maj drar jag & Siri till Gotland (:
Me lika . Ohyes , me like alot . nej , so gott , assfuckers ..


/ blondie





du frågar hela tiden vad jag vill ..

tänk om jag hade vetat det själv ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0