south corner

image195


- denna dagen får många plus !



Hamnar alltid här på natten . Haha , på dagarna när jag har som mest att skriva om ,
så har jag inte tid eller ork att sitta vi datorn !  Rätt moget ändå  o_0
Jag ska nog satsa på att bli  Bloggskrivaren of 2007 ? maaaha ..
eller kankse inte ? shiet , vad oseriöst allting känns ..
Jag har faktiskt jävligt mycket att skriva om egentligen .. men orka ? haha -
Sitter och myser till Infected , funderar på att sova . maybe ? jaa , känns så .
well , dagen har varit bra iallafall . Eller ganska mycket mer än bra ..
Nästan perfekt .. galet nog !  Pallar inte skriva mer .. ni får veta allt kul
en annan dag (:  sleep tight , fuckers .


catch you on the flipside o_0



/ blondie




Sisi , fan du är kärlek för mig !
fixar inte detta utan dig .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0