take it easy

image255


- so that you never forget me ..


Söndag nu .. det betyder att jag har varit uppe sen i fredags morse - ca 55 timmar sammanlagt !
Inte en minuts sömn . Inte en sekund !  Haha , kan lova att jag inte är helt hundra
i mitt huvud ..  Kan inte tänka över huvud taget , kan inte ens prata normalt med andra
människor . Haha , men ja .. så är det ! Jag ska inte klaga , för Siri har varit uppe
i 75 timmar , så hon är riktigt off idag ;p Men vi har haft fett kul hela helgen .
Gjort en massa massa grejer ! Orkar inte skriva allt .. det skulle ta för lång tid :p
Valborg imorgon då ..  Blir antingen Vellinge eller Malmö ! Inte bestämt mig riktigt ännu .
I vellinge är det fest med alla mina Oldies . Hade varit riktigt sjukt kul ...
Och i malmö uppträder Svenska Akademin och Nationalteatern .. äckligt lockande ;p
NT är störst & bäst enligt mig . hähä ! Nu måste jag in i duschen , sen hem till Siri igen .
tjohej fuckheads


/ albrecht


Ky-Mani Marley - warriors .... fuck yeah -_-





Siri , du är bäst bäst bäst bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0