undantagstillstånd

image250


- dom var alla klädda i Våldets Uniform ..


Onsdag ! Det är skönt (: bara två dagar sen är det helg . Lång helg dessutom (:
Fredag Lördag Söndag Måndag Tisdag ! Fuuuck yeah ..  Ska leka med Siri
så mycket jag bara kan ! Vi har massor att ta igen .. och maassooor att prata om ;p hihi !
Hon kommer hem imorgon . Det känns skönt att få ha henne på hemmaplan igen (;
tss ! Hon fyller 20 idag .. min lilla gump ! Helt galet egenltigen .. 20 år =/ ingen tonåring mer !
Synd bara att hon inte är hemma så jag kan få ge henne en grattiskram ! Men hon får
dubbla imorgon =D iiiiiik *  Ikväll blir det nog fett lugnt tror jag . Är ganska slutkörd i huvudet !
Ska hoppa in i duschen nu , sen tänkte jag vålgästa mina efterblivna grannar ett tag !
take care , äckel !

/ viva la fucking albrecht



I won't even be able to walk out my front door
Without worrying about coming to conflict with the law





God Bless !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0