like a true blessing.





free falling..




Har varit i malmö med Berri idag.. precis heela dagen!
Varit på IKEA, Mobilia, Entré, triangeln osv.. vi har varit
mer eller mindre i vartenda varuhus i malmoe city. haha!
Blev många skratt kan jag lova :p käkade thaimat,
paj från mc donalds, chai latte på espresso house.. och
vars en choklad/citron muffins fick ju följa med där också..
haha, mycket givande eftermiddag får jag nog säga :)
köpte lite små skit på ikea, ljus galgar nya ljusstakar till
fönsterna och lite nya glas :) ett par skor och en tröja
blev också inhandlat! mycket bra, mycket bra :)
Nu är jag riktigt slut i huvudet. Ska bara glida ner i
soffan och sakta sakta försvinna bort.. mhm!
ska skriva ett brev till beby först! bara två veckor
tills han är hemma igen! underbart.


When i count my blessings,
i count you twice!








älskade, älskade du..


Kommentarer
Storasyster - Skriver:

Åh vilken heldag. Det måste vi ta snart. Jag behöver träffa dig snart. Jag känner mig så fruktansvärt ensam i hela denna skiten .. Du vet hur det är och även om du inte hade det så är du ändå bäst att prata med. Du är färgklicken i mitt svart/vita liv. Älskar dig pluppis, mer än någonsin! <3

Kommentar skickad: 2009-11-25 Klockan: 13:12:55
lil sis - Skriver:

Klart gumman :) måndag sa vi va? du skulle vara hos läkaren halv tio va? då skulle jag ju kunna vara i stan till tio, så möts vi upp sen sticker vi och shoppar loss totalt! Åh vad jag längtar. Finns så mcyket jag måste handla :p hehe. jag ringer dig hjärtat! Älskar dig, till månen och tillbaka. Alltid <3

Kommentar skickad: 2009-11-25 Klockan: 23:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0