Peol

Peol

Redan Onsdag ! Fyfan , tiden går så jävla fort =/ Det är snart Höst ute ...
eller det är iallafall på mycket god väg ! Och hur jälva deprimenade är inte det då ? 
Känns som att det inte är länge sen man låg och pressade i solen , var på stranden ,
 grillade , spelade fotboll & sånt ..  Det känns som någon vecka sen bara ! 
Det har dessutom regnat non stop i snart 4 veckor. Oj , vad man blir sugen på att dra
ut att göra något då ..  Eller kankse inte ? Vädret suger ut all ens energi .. BLÄ !

Och jag har redan känningar av ångest , VAD SKA JAG HA FÖR VINTERJACKA I ÅR ? Haha , oh no !
Aja , det fixar väl sig :) Brukar ju göra det iallafall .. Jag vill ha en svart i år , tror jag ? Hmm .. ?
Nåja ,  jag fick hem mitt Röstkort igår ! Hur jävla ball kändes inte det då ?
JAG FÅR RÖSTA , muahaha .. Jag ska lägga min röst på Sverige Demokraterna , så det så .
Mhm , och  snart får jag mina heta skor som jag har beställt . Äntligen ! Adidas Smith , paaaah . ÄG !
Dom är sååå feta . Du kommer bli så avundsjuk när du ser dom !  hähä .. Jag hoppas det är bra
kvalité på dom iallafall ..  Men i vilket fall som helst så måste där vara bättre Kvalité än mina
Lacoste skor ! Shit vilket jävla piss .. sönder efter två veckor ! Jippy =/  Neeeej , nu måste jag
äta lite :)

tjahej

/ blondie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0