Peol

Peol

Jag har fått sjuka sms hela jävla dagen ! Från världens konstigaste nummer ..
Och när jag hade fått det 50:e sms,et typ , så blev jag rätt trött på det och skulle
kolla upp numret ! Så jag kollade på Eniro och sånt .. haha , så visar det sig att
det är en nån snubbe från Japan som äger numret ? Han bor i Japan , och heter
typ Long Chi Moung eller något ^^  Men han skriver sms:en på svenska ?
Haha , jag blir fan rädd . Tänk om det är en jävla psykopat som tänker mörda mig ?
En  Kines - Psykopat ? :D haha , ooooh NO .. aja , sen har jag tittat på film ..
fast jag såg inte så mycket av den för någon ringde och störde mig .. hihi !
Nej , det var faktiskt skönt att du ringde ! Skönt att få prata ut om allt ..
Jag hoppas att du kan förstå nu ? Varför jag gjorde som jag gjorde ?
Men jag har mina problem .. och jag ska vara glad om dom nånsin försvinner .
Jag tvivlar dock på det , för så länge jag har levt , har jag alltid gort samma sak ,
alltid backat vid samma tillfälle , alltid skyllt på samma grej .. och ja !
Och så många jag har sårat ! OjOjoj , jag får ont i magen bara av att tänka på det ..
Men jag tror iallafall att du förstår nu ! Det lät så på dig åtminstonde :) Och ännu en gång ,
FÖRLÅT ! Det är ett ord jag aldrig kan säga för många gånger till dig ..
eller till ER ! Men förlåt ... det är inte min mening att det ska vara såhär .
Jag kan inte hjälpa det !! En dag ska jag komma ur denna hemska  cirkel ..
Jag ska sluta göra såhär !! Jag lovar !  Och tack för att du orkade lyssna på allt
jag hade att säga .. fyyy vad det betyder för mig ! Du är verkigen underbar ..
Det kändes bra !!  ooooch en sak till , jag har hitta nån snubbe i malmö ..
en tatuterare , som kan göra MIN tatuering för 250 spänn ! i can't belive it ..
250 SPÄNN ? Jag dör nog snart . Lyckorus Lyckorus Lyckorus Lyckorus !
Ibland är det bra att vara snygg , så folk vil ha ens msn . HAHAHA !
Nej , men ärligt .. och han har tid att göra den  whenever typ !
Just nu känner jag mig som den lyckligaste i världen , helt seriös !!
Åh , min fina tatuering .. du har varit efterlängtad i 4 år ! iiiiiihhhh .. HAPPY !
Nu måste jag sova , för mina ögon strejkar nu ! Arbetsförmedlingen imorgon , JIPPY !
Eller inte , jävla mother fuckers .. kan knulla sig i röven ! ÖRK ..


tjahej


/ bondie


detta känns ... på riktigt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0