Peol

Peol

Idag  är en bra dag ! Vet inte varför , men ända sen jag vaknade i morse har allting verkligen
varit på min sida :p Haha , för ovanlighetens skull ! Men jag klagar inte ...
Och sen har jag fått tid till min tatuering nu . PÅ MÅNDAG :D Gah ! Jag hade kunnat
komma in och göra den imorgon .. men nej , jag måste plåga mig själv med
lite ångest över helgen ! Jag måste vara helt förberred på det :D haha , jag är så jävla klen !
Men nålar är veeeerkligen inte min grej , så jag måste vänja mig vid tanken att han ska
sticka nålar i mig , i ca en halvtimme ! FYFAN , JAG KOMMER NOG DÖ =/  men skit i det ,
då dör jag med min fina tatuering på handleden ;) Right ?  tss ...
Nej , nu ska jag städa mitt rum . uppdaterar kankse senare :)

tjahej


/ blondie




kärlek till alla  min sötnosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0