deliverance


Åhå ! Skulle egentligen ha fest hemma igår . Men nej , när klockan var sex ungefär , så kände jag
bara att jag inte orkade . Så jag sa till alla att dom inte fick komma ;p Haha ! Men det slutade med
att jag och Nelly satt här och krökade ! Sjuuuukt bakfull var jag , och den första ölen gick trögt .
Men det tog inte lång tid innan Tillan hade dratt hela sin flaska , haha . Hennes fylla var ju inte
till att leka med ! Galet . Sen blev det nattamat , och cola ! Och efter det , lite mer alkohol .
Eller ganska mycket alkohol =/ muhaha .. sen körde vi och handlade frukost i morse . 130 , ner till ICA !
Ohyes , bullar ! Sjukaste ;p Sen blev en del Playstation lirande och en massa massa vätska ;p haha .
Funderar på att kankse gå och diska ? Skulle kankse behövas , det är öl & vin överallt i mitt kök nu . .
Aja ! Fanta och Pirates of the Caribbean väntar mig iallafall . Lovely !

tjahej


/ blondie




Lussevakan kommer blir bäst (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0