hand i hand


Jaha , lördag idag ! Nyårsafton imorgon , hihi . Ska bli så himla skönt . . att få slippa allt detta ,
och börja på ett heeeelt nytt år . Ett år som ska vara 100 gånger bättre än detta ! Nya tider , nya tag .
Lämna allt jävla skit bakom sig och börja om med nytt skit :p haha !  Aja , blir käk & krök hos mig imorgon !

Ska bli ball . Jag menar , Tillan & Linda är ju här med mig så det kan bara inte bli tråkigt ;)

Ingen festar som oss , töser ;)  Ska bli fett !
har precis duschat , ska gå och fixa lite av det sista nu .. sen blir det en film skulle jag tro :)
ha det fett imorgon allihopa :)

tjahej

/ blondie



Du betyder ingenting för mig längre . Jag spottar på dig ! Fatta det ...

























i think i like you , sweety ... hihi <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0