honky tonk


fest igår . Sjukt kul ! Alla kusiner var samlade , och det var massa öl & dans hela kvällen !
Alla var helt fulla & galna . Dansade Honky Tonk , som fan ;) Ägde , gjorde vi rätt fett !
Linda var bra på det , as always ! och kvällens replik var " Var fan är Linda ? " HAHA :D
Snapsvisor & sång , var ju ganska populärt med .. Alla skrek , och gick verkligen in
för dessa snapsvisor ! Galet rroligt  :p  Var hemma halv 5 i morse , haha ! Lagom full då ? Kan disskuteras ^^
Brushan var fullast . Vi fick stanna bilen 5 gånger när vi åkte hem . Han mådde inte så bra ;p
HAHA ! Sen bar jag & Thomas in honom i sängen .. och då hade han redan spytt ner hela sig
själv , och massa annat :D Jag skrattade hela tiden åt honom !! Inte lätt med Jägermaister ;)
Sen var det bara att dra sig hemmåt . Full & allämnt väck i huvudet !
Thomas sov hos mig , för jag vågade inte sova själv i huset ! Haha , tack ;)
Jag var halvt medvetslös när han drog i morse . Har inte ens hört att han gick =/ haha .
illa ?  neeeej , nu måste jag städa lite , sen blir det film & cola .

tjahej


/ blondie





i'm proud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0