hurt me

Onsdag ! Veckorna bara flyter förbi , och på Söndag är det Julafton . Helt galet egentligen !!
Vi åker till Jylland tidigt på Lördag morgon .. ska fira jul där :) Ska blir rätt skänt ändå !
Fast jag kommer dock sakna Kalle Anka klockan tre på Julafton =/ Inte rikigt samma utan det , haha .
Men det löser sig . Vi får se det på Juldagen iallafall . Och svenskt Julbord får vi också
på Juldagen .. Så lite tradition finns med i bilden iallafall !! Och det är ju skönt .
Känns som att jag måste börja packa & så nu . Har inte ens börjat . GAH !!
Jag ska ha sååå mycket grejer med mig . Det är ändå över en vecka vi ska vara borta .
Nu ska jag städa & diska lite . Sisi är och hämtar en soffa :) hihi .
take care , fuckers .

tjahej


/ blondie



Otroligt nog , så springer du fortfarande omkring i mina tankar .

FÖRSVINN ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0