inbyggd kamera


Igår var jag faktiskt i vellinge och hälsade på alla sötnosar . Så himla kul att se er igen !
Träffade Blomman . Gick en runda , och snackade lite skit ! Sen skulle vi gå hem till
Jimmy och säga hej .. han och Sandra satt och tittade på film ! Jimmy hade lite ångest
över att det var en nykter fredag ,. Så det slutade med att vi drog fram Cider och Vodka .
Sen var den kvällen räddad . Nykter var den inte iallafall ! Haha , hade så jävla skoj ..
Kändes precis som förr :)  Och eftersom att jag åt två Clementiner till frukost 06.30 igår ,
så blev min fylla liiite värre än jag planerat , haha . men ball , as always !
Och jag kom nyss på att jag bara har ätit en halv macka idag . Attans !
Undra hur kroppen mår av det egentligen ? haha , nåja .. snart dags för öl .
Folk kommer hit och festar ikväll . det gillar vi :D muhaha ..
Synd bara att Sisi inte är hemma idag . Inte detsamma att festa utan henne =/
Men jag ska tänka på dig när jag dricker öl , baby . Hihi !
Ska fixa håret nu . Puss


tjahej


/ blondie





Det känns som att jag håller på och glömma dig nu .

vet du hur sköönt det känns ?  Oh , hell yeah -_-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0