julstök och russin


Är hemma hos mammsi . Vi har bakat massor med lussebullar , och så har vi klätt granen !
Så himla fin . Jag och Sisi är grymma ;) haha ! Nu ska vi pyssla lite till , och sen ska vi äta middag
här ikväll , allihop ! Mysigt . Måste börja packa och så också .. Åker ju på fredag !! Det är nära nu .

Ska bli så grymt skönt att få komma bort över jul .. Och det största pluset är ju att jag ska fira jul
med Linda :) UNDERBART ! Kommer sakna Sisi , men hon kommer också att få en fin jul !!
Och förresten så fick jag min julklapp av mammsi idag , hihi . En ny mobil ! Åh , yes ..
Sony Ericsson walkman .. över fet ;) Nu ska jag gå och hjälpa till med allt julstök igen ..
Och idag är det minusgrader & massa frost överallt . JULKÄNSLA !!

tjahej



/ blondie






merry christmas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0