notorious


Tillan och Myran har varit här ikväll .. vi lirade Monopol och kollade på Timon & Pumbaa :) haha . trevligt !
Alltid kul att träffa er .. Och sen gick jag och la mig , men det blev inte så mkt av det :p
Mina grannar har den sjukaste festen , skriker och är allmänt cp . Bårkar & skriker ute på vägen !
jag fundera starkt på att gå ut och kasta något hårt och stort på dom . GAH ! Jag vill sova .
Ska upp om 4 jävla timmar . BALL liksom ?  Nej fy . Kommer sova hela resan imorgon ..
Ovanligt ? haha , tar min telefon , trycker in lurarna , lägger mig feta dunkudde tillrätta , sen är jag väck :p
MUHAHA ! Ska tvinga Patrik att sitta spela Fia med knuff med mig .. Han hatar det :D hahahaha ..
Nej , måste försöka nanna igen :)

tjahej


God jul , allihopa :)


/ blondie



Saknar min Fucker .. kom hem och ge mig en hejdå - kram ? :(
i'm gonna miss you SO bad .





Nu är dett Lille - julafton , hihi ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0