saints



Har packat färdigt nu . Städat , diskat , tvättat och allt annat .. allting är färdigt nu !
Så det är bara att åka på lördag , hihi . Jag längtar !!  Det ska bli riktigt skönt faktiskt ..
få slippa Sverige i en vecka . Och allt folk , och allt annat ! Jag kommer inteee sakna er :p
Nu ska jag hoppa in i duschen , sen blir det en Beck film ! I just love it :)
Är dessutom helt ensam hemma . Jävligt skönt !! Fast jag saknar mina fuckers lite ..
Tomt utan er =/ Men vi ses nästa vecka . Och då är det nyårs fester & grejer för hela slanten .
Kommer blir bra !  Nu ska jag slita mig .

tjahej


/ blondie




God Jul , allihopa . Hoppas ni får det bra :)




































... och mitt hjärta var ditt att förstöra  !















































the saints are coming













----------------------------------------------------




Avsändare Skickat: Idag 02:26
freezone P21, från Norrköping i Östergötlands län
Heej.
Heej.
Ville bara skutta in å säga God Jul! :)
Jag har precis reggat mej på sidan å har redan trillat in på en kanonfin sida med en så jättefin tjej! Rena julafton för mej här nu kan jag lova *hehe*

Joo. De va en sak till. En rätt knäpp sak kanske. Men du vet inga flera liknande där man kan finna lite mer "jag älskar å testa nya saker å skämt inte ett dugg" tjejer? *ler* Har fått tips om att denna sidan är rätt svårt å komma i kontakt med sånt folk. *ler blygt*
Jag har väll reggat mej här av en enda anledning.. Jag vill hitta lite goa tjejer som inte är rädda för å hitta på lite bus. *hehe* Jag är så frusktansvärt faschinerad av övriga världen som har så mycket goa tjejer som vågar sattsa. Å jag han snappat upp en idé som jag verkligen skulle vilja testa.
Nu sitter du säkert där som ett barn på julafton å undrar va fasen de här kan va för spännande? Jo de ska jag berätta. Jag letar efter lite tjejer som kan tänka sej att duscha eller bada med kläderna på. Asså helt vanliga kläder å inget snusk å massa äckel *ler* Bara helt vanliga bilder. Känns lite pinsamt å bara kläcka ur sej detta till helt främmande personer. Men va fasen. Va finns de å förlora? *hehe* Jag tar chansen å jag frågar just DEJ för jag tyckte du var välldigt söt å såg pratglad ut. Kanske du har lite ideér å tillföra. Eller kanske redan har några bilder. Jag är bara glad om du svarar å säger vad du tycker.
Nu ska jag sluta tjattra *ler* Ha en fortsatt trevlig helg å GOD JUL!
Kramar




HAHA , vad är det för jävla freak det finns ? =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0