scary feeling


Gick och la mig vid elva tiden igårkväll . Skitbra ju ! Tänkte att jag äntligen skulle
kunna vända tillbaka mitt dygn ! Oh , yeah right liksom .. somnade som en sten .
Och klockan 02.10 vaknade jag , onormalt pigg . Hell no , tänkte jag ..
" somna om , somna om , somna om "  Visst . Säkert liksom .
Låg och glodde i taket till klockan var sex .. sen fick det räcka !
Gick upp . 5 minuter senare kommer Sisi ! Hon kunde inte heller sova :p
galet värre . Nu håller hon på och lockar sitt hår , och jag funderar starkt
på en varm dusch :)  Har en konstig känsla inom mig hela tiden .
Kan inte förklara den . Men det känns som att något håller på och hända ..
Hm ! Kankse det som gör att jag inte sovit ordentligt en ända natt på galet länge ?
Jag vet inte ! Känns himla konstigt iallafall .
nej , lite frulle nu då :)

tjahej


/ blondie



Är glad att vi båda är överens om detta .
Allting känns mycket lättare nu !
Det kommer blir skitbra iallafall :)



Sisi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0