skrämmande

fylla och fight , by night !

Lussevakan var klockren . Orkar inte skriva om allting , så det blir en
snabb resumering bara ..

Lussevaka , trelleborg , förfest hos Didi , massa galet folk ,
magasinet , lång kö , regn , äckliga vakter , ännu äckligare fjortisar ,
bråk , bulor , blåmärken , borttappad , utkastad , försvunnen ,
fylla , skratt , dans , bra musik , toalettbesök med främlingar ,
leta efterfest , brottning på trottoaren , springa hela vägen hem ,
shell , fylletjaffs i kön , kasta enkronor , åka taxi - hem och sova !


hell yeah , vilken kväll det blev !
Bulan i pannan börjar lägga sig ..
Och nu ska jag titta på film .


Tack för en helt galen kväll allihopa :)
Ni är sjuka !

-----------------------


Har shoppat idag .. Hittade en rosa jättefin skjorta och ett par hel fräcka jeans .
Så nu ska jag hitta ett skärp också sen är nyårs outfiten klar . Hihi !
Nyår är planerat , btw . Blir Danmark , Disco Inn ! Åhå , gratis dricka i baren hela kvällen ;p
I like it . Nu ska jag titta på tv , och sooooomna .
Fredag imorgon .. och jag ligger inne med VÄRLDENS bula , och den fulaste blåtiran nånsin !
Ball liksom ? Kul ?  Åh , ångest till tusen . Visar mig inte nååågonstans innan det försvunnit .
Punkt Slut .


Puss & så




Du betyder fortfarande mycket .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0