tainted love

tainted love

-15.50-

Måndag idag ! segt faktiskt .. händer inte alls mycket idag ! Tror jag iallafall (:
Håller på att laga mat nu , Spagetti & köttfärsås . Hihi ! Är hungrig som en .. ja .. väldigt hungrig iallafall :p Och i övrigt har jag inte sovit mycket alls inatt . Hatar verkligen att vara i detta huset ensam ! Sjukt läskigt ! Och att jag är jättemörkrädd gör inte saken lättare , haha . Galet !
Nåja , nu ska jag tvätta , och sen blir det till att städa lite . Alltid lika ball =/ hm .. ?
Men det behövs ibland .. haha , jag snackar massa skit bara ;p har inget vettigt att skriva .
Uppdaterar kankse sen :)

tjahej


/ blondie



Sisi , jag älskar dig !






-23.30-

Helt galet tråkig dag ! Har gjort absolut nada .. bara chillat , glidit rundor och segat sönder totalt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0