teenage fucker

teenage fucker


Åh , fucked up i hjärnan . Inte sovit på snart två dygn ! Haha . Sisi stack vid sex tiden i morse ..
Hennes mamma gifte sig idag :) Så skulle jag gå och lägga mig .. och jodå , det gjorde jag !
Men sen vågade jag inte sova . Haha , jag är såååå grymt mörkrädd . Så jag tände i heeeela huset ..
men då fick jag sjuuuuka , psykiska tankar  . Så jag gick och satte mig i en fåtölj , och kollade tv .
Sen blev det ingen sömn , nej ! Jättelyckat .  Så ikväll kommer vi somna klockan 9 , har jag
en svg känsla av . Men fööörst ska vi titta på Saw 3 .. ohno , jag kommer inte våga :( HAHA !
Nu ska jag diska . Hoppas att Sisi kommer hem snart .. för jag verkligen HATAR att vara ensam
i detta huset =/ Läskigt !   .. Hade ju aldrig pallat detta utan jacko ;) Då hade jag nog fått
en panikångestattack innat , så att jag dog ;p haha .. sinnes !

tjahej


/ blondie
















Jag kan inte hata dig ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0