vingklippt ängel


Var och handlade innan . Kläder och så till nyår ! Och så agerade jag Shopping - stöd
åt min kära Storebror ! Puh . han införskaffade sig två riktigt riktigt snygga tröjor & en pilot jacka !
Efter det åkte han och klippte sig , och blev allmänt snygg ! Efter det så bjöd han på Iste och massa prat .
Hihi , helt söt ! Nåja , var iallafall och handlade . Hittade den fiinaste skojrtan nånsin ! En rosa .
Figursydd , med aning av glitter ! Älskar den . den blir utan tvekan , Månadens köp ;)
Kan inte vänta tills jag får ta på mig den , och mitt stora silvriga pärlhalsband & locka mitt hår ..
Åh , ge mig lördag ! Haha , galet egenligen .. men shopping är lycka !
Efter att ha shoppat en stund , hamnade vi på lagerhaus . Hittade boken ' Vingklippt Ängel ' !
Har velat läsa den boken i över ett år nu . Så jag var bara tvungen att köpa den ..
Och jag har suttit och verkligen nördat den , sen Sisi åkte hemifrån vid åtta ikväll .
Den är helt sjuk ! Så braaa .. kan inte släppa den . Vill bara veta vad som händer sen liksom ..
Sjuk grym ! Den borrar in sig i själen liksom .. Konstigt nog ! Men jag kan ju lungt rekomendera den !!
Ni kommer nog inte bli besvikna :)  Nu ska jag ta lite mer Fanta , en cigarett och sen ska jag fortsätta läsa .
Åhå .. Jag har en känsla av att jag INTE kommer sova mycket inatt !  fast , har dock nästan läst halva nu . Haha !


Sov gott allihopa .



/ Blondie





Det är något i dina ögon som gör mig knäsvag , älskling !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0