blondin trion

blondin trion

Jag får min telefon ! Pappa köper den åt mig iallafall .. ÄNTLIGEN :) är i stort behov av
en ny telefon nu . Min fungerar inte alls längre !! Vattenskadad till max :p haha , stackars !!
Men jag ska ha samma nummer .. tror jag !! Måste förlänga mitt abonnemang . Det går ut
i Maj ! Och jag total vägrar ett kontantkort . aldrig nånsin .. hade inte klarat den ångesten ,
att inte ha pengar på telefonen :p haha , never !! Aja , annars är det inte mycket annat som har hänt ..
Snart helg igen . Nya äventyr ;) Hade varit så fett ball att dra till  Petri , sen Tunneln imorgon ..
men mamms fyller år , så vi måste dit ju =(  Men det hade varit grymt kul .. en sista kväll
med Blondin Trion innan vi fyttar till Sjöbo !!  nåja , det löser vi :)
ska dra nu ..

tjahej


/ blondie





















Fredrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0