fit for fight

fit for fight


verkligen inte min dag idag .. herre jisses !! Allting har gått åt helvete , seriöst .. har inte gjort
något rätt idag =/ OCH JAG BLIR SÅ AAAAAAAAAAAARG !! Sen lyckades jag dessutom få min
mammas cykel stulen också .. ovanpå allting ! Och jag klämde mig feeeeett mycket på jobb idag ,
sen brände jag sönder halva handen & efter det skar jag mig i tummen !! Vattenflaskan jag hade
i väskan läckte naturligvis & min mobil badade .. DEN FUNGERAR INTE LÄNGRE !
Skulle åka & köpa en ny telefon efter jobb , men neeeejhejdå .. inte det nä ! nejnejnej ,
då står mitt gamla abbonemang på Pappa & han måste komma dit och skriva under en
massa pappaer som Elgiganten inte har ! ( ? ) så pga det missade jag bussen hem och
fick vänta i ännu en timme ..  allstå .. om Gud finns , så hatar Han mig ! that's it ..
fast allt har inte varit kasst idag , faktiskt .. fick ett sjukt bra besked , och jag längtar
ihjäl mig efter Torsdag ! GE MIG TORSDAG NUUUUU NU NU NU !
Och så köpte jag Pirates of the Caribbean , med en extra DVD skiva PLUS bonus material .
Fan , lyckorus lyckorus lyckorus ..


nu ska jag sova och hoppas på att morgon dagen ser lite mer lovande ut ..


tjahej



/ blondie






love is just a feeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0