iskall känsla

iskall känsla


woooooah , HANDSOME !!


Jobbat idag ! As always .. mycket fina pengar det där :) hihi !! Mamms kom & mötte mig när jag slutade
sen gick vi och åt , sen blev det såklart lite shopping .. och efter det gick vi och fick massage !
Skadade iiiinntteee , kan jag berätta !  Behövdes , med tanke på att jag har en 90 årings rygg ^^
tss !!  Mykcet mysigt var det , sen åkte vi hem och fikade med Sassa & Patrik ! Lite mer mys .
Efter det var det dubbel - avsnitt med Scrubs !! Gash , vilken dag .. kunde inte varit bättre :)
Nu är jag trött som ett ålderdomshem , och min säng ser onormalt skön ut ..
Godnatt


tjahej



/ blondie



















fick den där känslan igen .. den där iskalla känslan !
jag undrar vad det är ? någonstans långt inne ,
känns det som osäkerhet ..






du söker svar fast du redan vet ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0