living on video

bottenfläta

sjuuuuuk helg ! festat , jobbat , festat , jobbat , festat & jobbat .. ungefär !!  Har mååååånga
timmars sömn att ta igen nu ! Men eftersom att jag ska jobba 21 dagar nu , utan een endaste
dag ledigt . Så får sömnen vänta !! haha , känns nyttigt ? Nåja .. blir antagligen Danmark på fredag .
Hade varit nice . Sen jobba på lördag , oooohja =/ haha .. underbart !  
nej , nu ska jag & Sassa titta på Final Destination 3 .. eller aa , när hon är klar med mina
bottenflätor !! ... GASH , it hurts :( tss ..

tjahej


/ blondie




- men min Mamma säger att jag är söt iallafall ...

- mm , men din Mamma ljuger !!




HAHA , sinnes











Paktio - lining on video .. sjuuuuuukt grym ! Åh , bästa på lääänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0