lögner & hat

lögner & hat


Livet leker !! dock inte på mina vilkor .. men endå .. !  Jobbar för mycket , är aldrig ledig
och hinner aldrig göra något !  Sticker vid 9 på morgonen & är hemma vid 9 på kvällen ..
Rätt slitet !! Kommer hem , duschar äter & somnar dirket ! Inte mycket till liv :p men vafan ..
Om två veckor är jag ledig :D oj oj oj vad jag ska soooova ut då , och göra massa grejer
och ja .. bara gliiiiida :p Ska bli äckligt skönt ! ohyes ...  ja och i övrigt finns det inte
så mycket mer att skriva !! Eller jo .. Sassa är världens sötaste sambo , och jag serverade
mat till självaste Göran Persson i Torsdags ;)  ( han är mycket fulare & tjockare i verkligheten )
han gav mig 8 kr i dricks det lilla svinet .. HAHA !!  Jag & min chef skrattade i typ två
timmar efteråt .. jävla geek :p men ja , så är det !!  UUUUUH , förresten .. jag & sassa ska
titta på hus imorgon :D ett raaaaaadhus ! iiih .. hur sjukt känns inte det då ?
eller nej , det känns riktigt skönt !! Har bott själv ( eller ja , med Saaash ) i en månad nu
och bara tanken på att flytta hem igen ger mig huvudvärk :p hehe neej , så farligt är det inte ..
Vi är faktiskt hemma nu :) längtan efter mammas mat , patriks gnällande & att behöva bädda sängen
på morgonen blev för stor ..så vi åkte hem ett par dagar ;D haha !! fint ..
gash jag måste sova .. ett bra tag sen jag var uppe så här länge =/ muhaha ..
sleep tight , fuckers !

tjahej


/ blondie




jag tänker faktiskt på dig forfarande ... ibland !!
konstigt nog !?






Åh , min mobil badade igår .. så nu funkar inte den mer :'(
SÅ JÄVLA BALL !! gaah , ångest



















PAKITO - LIVING ON VIDEO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0