missbruk


Igår var den sjukaste kvällen i hela mitt liv . Jag lovar !!  Jag , Sassa & Dede drog till Petri ..
vi skulle egentligen bara in om & kolla läget och sen dra vidare .. men nej , vi stannade där :p
hahahahaha !! Vi beställde in vars 2 shots , Turkispeppar .. 6:or ! Fyfan , det var inte nådigt !
Vi beställde in mer & mer , och vi betalade inte EN endaste krona igår , haha ! Blev bjudna
hela kvällen , så det gjorde ju inte ont !! Fast sen blev det lite för mycket alkohol i våra kroppar ,
och urartningen kom sakta .. herregud !! Sjöng kareoke ( stavning ? ) och var allmänt sjuka !!
Krashade halv Petri Pub & och var allmänt störda ! Sinnes till max . Sen blev det lite mycket för
Sassa , så hon ligger och spyr på en bänk utanför .. HAHAHA !! Och då kommer Polisen och
ska ta henne till fyllecell och massa skit . Men jag räddade henne :D haaha ! Sen försvann Dede .
Då fick hon för sig att hon skulle hem ? sjukaste ! Sen tog vi taxi till trelleborg , och då var tillståndet
allt annat än bra !! Men det kom två snälla tjejer som tog hem oss ^^ hahahahahhaha ..
Sen kommer det en jävla Pitbull och bara biter mig i armen , så jag är helt blå idag ! Galet :p
Och när vi kommer hem så bara ligger Sassa i sängen och spyr ner sig själv :p
Som jag skrattade ! Och jag fick för mig att börja blåsa upp luftmadrasser och sånt ? =/ helt störd .
men i morse vaknade jag på toaletten , med täcke & kudde !! På det mest omöjliga stället
i heeeela badrummet hade jag lagt mig !!  .. ibland skrämmer jag mig själv =/
Aja , sovit gott har jag gjort iallafall ;)

men en sak är säker .. JAG SKA ALDRIG MER DRICKA ! Och det svär jag på .
Aldrig varit så full som jag var igår .. seriöst ! aldrig aldrig aldrig mer ..



out ^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0