misstag efter misstag


Jisses !! Igår var det fest hos Dede :) Sjukt trevligt .. till en början iallafall ! Men när alkoholen
började påverka min stackars hjärna , så kom misstagen .. ja , misstageN !!  ångest ?
Ohmy ,  undrar hur det kommer gå nu ? Jag förstår dig , om du inte kan förlåta mig för detta ..
Men det kändes väl jäääävligt onödigt att " ge igen " ? =/
  Gjorde inte hela grejen mycket lättare !
Och jag VET att det var sjukt gjort av mig .. jag vet jag vet jag vet ! Och tror du inte att jag ångrar
mig så tror du grymt fel ! Ångesten är stor .. Jag brukar inte skylla på fyllan , men detta var annorlunda ..
jag vet ju också att , om jag hade varit nykter så hade jag aldrig gjort det ! Hoppas att du kankse kan
förstå det någon dag :(  men ja .. saker förändras ! Och tjafset i torsdags sitter kvar än , allt du sa ..
det kändes !! Men det är väl mitt fel det med ?  .... i guess =/

nåja , vi har nyss varit & käkat .. Gyros tallrik ! Rätt gott , men måt fett illa just nu ..
Och töööööörstig är jag som baaaara den ... blev nog lite mycket alkohol igår !! Helt uttorkad idag :p
Nåja , får se vad som händer ikväll .. känner inget sug till att göra något !
Så lite film & mitt duntäcke känns rätt lockande ;)

see you


tjahej'




/ blondie












Ska bli skönt att slippa allt detta nu ... jag bara längtar till DEN dagen !





















det kommer bättre tider !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0