peach

peach


Vilken dag ! Jisses alltså .. var ledig idag och hade planerat dagen till max . Skulle bara ta
det riktigt lungt , och bara glida ! Men nejdå .. dagen börjar med ett fett utbrott , och alla som kom
i min väg var idioter ungefär !! Mindre lyckat kankse ..  hoppas inte att ni tog illa upp !
Tur att det var Patrik & Sassa som fick ta mesta delen av mitt utbrott .. dom bryr sig inte så mycket ,
för dom känner mig för väl :p Vilket också är rätt irriterande ! När man är som argast så säger dom bara
" amen du .. chilla nu lite , lillen "  gaaaaaaaaaaaaah , skulle kunna explodera !! LÅT MIG VARA ARG !!
Fan alltså !! Såja , det pajade hela mig dag och efter det har jag varit irriterad på allt & alla ..
men ja .. i have my bad days to !


nu ska jag sova , mer jobb som väntar imorgon !!


/ blondie
































it's been a year now ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0